Mer kommentarer (a'

Var för lat för att skriva igår kväll, igen >.O Men det var iaf roligt roligt hos Elin :'>

Idag vaknade jag tyvärr kvart i nio så jag låg och tittade på julkalendern (hihi x) i sängen och sen satte jag mig vid datan :) Dagens planer är väl att jag ska äta någon slags lunch vilket jag inte har någon lust med, sen ska jag till stallet på Lucia träning och sen ska ja kanske vara med lilla Rebeca :) Annars kanske det blir att baka lite lussebullar och pepparkakor, även fast jag hellre äter pepparkaksdegen än pepparkakorna, får väl passa på innan vi ska baka hehe ;p

Nu får alla ni som besöker faktiskt ta och kommentera annars är det inte roligt :'o Och juste, ngn som vill att jag gör en header elr hel design till dem?? Har så tråkigt så behöver ngt att göra ;p

Kram, kram (snart kommer en ny kram-sak x'D)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0