Me love <3

Godmorgon ni söta läsare!

Jag vaknade för ungefär en halvtimme sen, har prov fotat lite med kameran och nu håller jag på att äta frukost eftersom mamma har tvingat mig att äta lite yoghurt, vanligtvis så äter jag inte frukost haha.
Planerna för dagen?
Det blir väl att äta lunch innan jag drar till stallet, tänkte åka så att jag är där till halv två-två så har jag gott om tid att fota och göra rent mina benskydd *host*. Ska även prova hoppgjorden/magplattan jag köpte på Börjes under Horse Show (: Hoppas att den sitter sådär perfekt nu då !

Är det dags för mig att ha en liten frågestund?? Kommentera vad du tycker! :'>




 Min julklapp från Sofia, haha, Me love (a'

Kram,kram



Kommentarer
Mik dah Schpik

Hoho, nu er vi klada mä nya kamerorrrrrr 8'D

2009-12-28 @ 11:34:39
URL: http://wixxen.bloggplatsen.se
Anonym

ha en frågestund!

2009-12-28 @ 19:33:13
sofia

Fett cooooooooola :)

2009-12-28 @ 20:56:20
URL: http://sofjaoh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0