I skolan - JULLLOOOOOOVVV!!

Hejhej! Nu sitter jag i bibblan här på skolan och har lite tråkigt. Finaly JULLOV :'> Men har ingen lust att åka riktigt just nu till stallet så jag tänkte kolla runt lite på nätet o sen tar jag väl något tåg som kommer, dem kommer ju typ konstigt nu men jag får ta det som kommer och ta första bästa buss ;P Planerar att gå av vid donken, äta där och sedan ta nästa buss till stallet så jag får lite lunch i mig, ingen idé att äta i skolan för det är blääääig fisk och har ju pengar med mig så, ja :P
Pownin ska få nya skor idag med snösulor (I hope) och fyr-broddad ;) Platåskor vettu. Ska väl rida ut lite också, innan eller efter vet jag inte det beror på när jag kommer dit, hovslagaren kommer iaf vid två (:
Haha, fick ju bästa julklappen av Soffan haha, love it <3 Hon har precis vart i London så jag fick näsdukar som det står I (L) London på haha ;) Hoppas på att få en I (L) London tröja i födelsedagspresent av henne :) För det e min bäbiz värd <3

Nu ska jag väl nörda lite med min bok och sen ska jag väl dra.

Ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0