Gotta have some christmas feelings...

Eller säger man Christmas spirit??

A ja, som rubriken lyder, jag behöver lite julkänsla! Känns verkligen inte som att det är jul i övermorgon och då kommer ju allt bli ett helvete, jag kommer vakna och undra vafan det e för dag, haha ;) That's not good.
Så nu har jag gjort lite julpyssel i Photoshop och eftermiddagen är planerna att baka pepparkakor och ta fram julgranen (?).

Hittade även en jätte söt pensel när jag var på jakt efter nya men den har ju inget med julen att göra man iaf, ;p Man kan ju inte vara socialt handikappad om man ska fira jul (aa) Glömde bort att färga bakgrunden grå så ni får stå ut med att den är vit! ;)

 Erkänn att den e lite söt!






Och så lite julkänsla till er också :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0