...

Hejhej.

Idag kom jag hem ovanligt tidigt från stallet, kvart över sex :P Så jag har haft lite tråkigt, tittat på tv och ätit middag ^^ Lite kort om min dag:
Skola idag ofc, Spanska, Fysik, Svenska, Lunch, Matte, Bild, skulle egentligen ha engelska men åkte till naprapaten så ska nog göra mitt arbete sen ikväll.. :) På Svenskan kollade vi klart på Sandor/Ida och pinsamt nog fick jag skrattattack mitt i den sorgligaste delen av filmen, eftersom när Ida grät lät det snarare som om hon skratta, fail fail. Men det var iaf lite pinsamt x)
Efter naprapaten så gick jag och mamma in på hööks, köpte en tomteluva till bäbizen <3 sen körde mamma mig till stallet, fixade allt på kanske tjugo min och tog sedan in pållen och gjorde iordning honom, red sedan c.a 30 min på banan innan jag och Emma red ut, skritt och trav, i kanske 20 min ;P Mys pownin <3 Sen skyndade jag mig lite för att hinna med 17.54 bussen och nu sitter jag ju här, tittar på tråkiga repriser av 2½ men, kommer nog tvinga mig själv att titta på Mammas pojkar också, det är väldigt skumt :'o



Namnskylten jag beställde på Horse show som kom i början av veckan ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0