Dagen efter..

GOD JUL ALLA (i efterskott)..
Hann inte riktigt blogga igår men såhär såg min julafton ut:
Gick upp klockan åtta, öppnade två paket och sen var det bara att åka till stallet och fixa allting. Fotade sedan en massa och sen åkte jag hem, duschade och gjorde mig iordning. Sen vid tolv åkte vi hemifrån och vid typ halv tre var vi framme i Sparreholm. Vi åt väl typ vid tre-fyra och sen öppna vi julklappar och fikade (:

Jag får ju inte så mkt julklappar eftersom jag har pownin min men lite fick jag;
- Pikeur tävlingskavaj, dressyrmodell. (Den jag ville ha)
- Tre hästtidningar
- 1600 kr
- 160 kr på bio (SF)
- En grå klänning

Och till födelsedag om tolv dagar önskar jag mig BARA en systemkamera så hoppas verkligen att jag får det. Pappa o jag har hittat en hyfsat billig så hoppas jag får den (: Har ju mina 1600:- jag kan skjuta till också (:

Bjuder på lite bilder från igår!!

 




Missnöjd tomte?? (: <3

 
Haha :P Var ju tvungen att bjuda på min jul-outfit :P Fast jag ser hemskt ut >.O Och ja, jag gillar inte att vara med på bild hehe x)

Jul-kram!
Tove



Kommentarer
Ida <3

Fina Tove :D <3 (O London också ofc)

2009-12-26 @ 02:26:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0