Bowling avklarad ;p

Kom hem för typ en timme sen men har varit lite lat, har iaf fått headern att funka :D
Bowlingen o det var faktiskt helt okej, det gick väl halvdant för mig men fick en del strikar och några spärrar iaf ;p fast jag har inte bowlat på skit länge så det var konstigt :'o Sen fick vi hamburgare o läsk o sen glass ;p Isak tog den sista hamburgaren och la den sin glass + massa dressing, bläääääääääh säger jag bara, såg skit äckligt ut ju O.O Men sen så skulle vi typ åka hem, fick åka med Gurra o hans mamma (+Adde & Magnus) så jag fick sitta och trängas i baksätet, satt i mitten haha, xD Ville åka till min bäbiz eftersom vi ändå var i väsby men det gick ju inte ;p Han fick iaf vila idag för Sofia är typ förkyld o så var ju ridhuset upptaget ;p Men det förtjänar han <3

Måste göra en ny 'kram'-grej eftersom det blir fel färg nu hehe ;) Kram kram :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0