1 dag..

Okej, nu är det en halv dag men whatever. Min dag har sett ut såhär;
Vaknade av att min lillebrorsa skrek "TAMAGOTCHI" och då var klockan 9.20, fett sur blev jag >.O Men han hade tydligen fått en tamagotchi i sin paketkalender och blivit glad o så..
Tittade på tv och städade lite fram till halv tolv då jag satte mig vid datan, pysslade lite i Photoshop och ja, kolla runt lite. Sen vid två åkte jag till stallet, fixade allting och tog sedan in pownin. Red c.a 50 min i ridhuset, när jag skritta fram höll vi på att göra världens kullebytta (stavning??) han snubblade och gick ner på knä ;/ Men han reste sig iaf upp på en gång och så var det inte mer med det, min söta pålleh <3 Sen gick det bra att rida, gjorde några galoppombyten över en bom och det gick bra (: Fick skjuts hem av Malin :)

Kram kram.

God jul i förskott ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0