Seeg .__.

Jag är seg, jag har inte skrivit på *räkna på fingrarna* 3-4 dagar ;s Men en snabb sammanfattning:

Måndag: Släkten kom vid två och vi fikade och sådär och sedan åkte några av oss till stallet och red London och sådär och sedan åt vi typ middag och tittade på Harry Potter, höhö .

Tisdag: Åkte till stallet vid halv fyra ungefär, red ett rätt hårt dressyrpass i ridhuset, London lossnade faktiskt helt i traven i vänster varv, galoppen där hade han lite svårare med men det gick iaf hyfsat. I högervarv gick han som vanligt som en gud så la ner mer tid på vänstervarvet med mycket volter, serpentinbågar och även en del ökningar på diagonalen. Var i alla fall mycket mycket nöjd med honom <3

Onsdag: Idag var vi på kliniken med London, åter besök. Är jätte nöjd med resultatet för veterinären typ "friskförklarade" London så jag är jätte glad. Veterinärens kommentar var att han var som en helt annan häst :D :D Jätte skönt så nu får jag träna och tävla som vanligt och sådär. Super skönt! Och benet såg oxå bättre ut så det var oxå skönt. Bästaste bästaste bästaste London <3

Idag: Pappa väckte mej kvart över tio. Seegt! Har suttit vid datan, tittat på tv och ätit lunch och om ett tag ska jag dra till stallet och rida. Har fått mitt busskort nu oxå, hehe ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0