Ida e lite knäppiz ;3

Hej hopp!
Nu sitter Ida och jag här vid datan och gör ingenting .. Jag vaknade halv tio, duktigt va ? (a)
Sen kom Ida strax efter tio (istället för imon). Vi ska äta lunch och sen ska vi åka till stallet, Ida ska rida London xD
Jag slipper, mohahaha ;)

Det blev idag ist xD Trippelboka mej haha XD Jag ska ta Toves blogg ^^ Så nu skriver jag mohahaha! Hehe ! Jag e på bild nedanför :'3 Vi e bäääääst! Och sen ska vi se "sommaren med Göran" på bio xD c(:  Tove vill at jag ska sluta skriva men jag ska skriva längre än Tove !! MOHAHA!! Jag tror jag lyckats nu men idag ska jag rida London  :)  Så jag får faktiskt skriva lågnt ! Det gick bra när jag tävla ( bilden nedanför ) 8D Vi var 9 tiondelar från placering LC:n men ända var jag 3:a (för de va 2 placerade) Nu ska vi typ äta xD köttbullar och makaroner  men Tove blev vegiterian (not) för 5 min sen för hon gillar inte köttbullar xD Men nu ska jag sluta skriva för nu har jag slått skrivrekord med en massa skit så hej då!! /// Idaa <''3


Ida och Winnica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0