HAHA .__.

Tjohej!
Nu har vi gjort allting vi ska göra för dagen ^w^ (förutom att sova då då) vi åkte till stallet vid 13-14, det var typ skit varmt så vi tog in London för att han skulle få stå inne och bli lite sval, han var jätte svettig ;s Han trampa sönder min flipflop >.O Så den fick Ida tejpa xD Ida fick rida London i ridhuset, hennes kommentar är: "det var varmt. jag hade svårt att andas för det var kvavt .__. Jag åt morot innan. London var typ som Winnica att rida, nästan. Jag nådde inte ner med skänklarna >.<"

London var plaskblöt av svett (värmen ofc) så vi duschade av honom och sedan fick han stå i boxen tills för ungefär 40 min sen.

Vi var som sagt och såg på 'Sommaren med Göran', den var lite knasig och Idas kommentar (ofc) är att den var psykad. ^^

Nu ska vi gå ner och äta glass.

Puss och Kram, Tove & Ida


 Tove & London - Ida & Winnica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Tove & Amoure

Med drömmen att rida fälttävlan

RSS 2.0